Neil Selwyn, Monash University: “Dilemmas of digital education: Looking for the wider picture” – Keynote fra NNU-konferencen 2022.
Årets tema var “Digitaliseringens dilemmaer” og konferencen dykkede blandt andet ned i hvilke didaktiske og pædagogiske dilemmaer der udspiller sig, når undervisnings og institutionelle rammer digitaliseres.

NNU-webinar om Peerfeedback.

  1. ”Hvad er peer feedback og hvordan faciliterer man peer feedback både synkront og asynkront”.
  2.  ”Hvorfor bruge peer feedback i et tværprofessionelt forløb og hvordan man kan eskalere det, så mange får mulighed for at komme i gang”.
  3.  ”Peer feedback på den netbaserede læreruddannelsen: Erfaringer med formater og opgavetyper i det asynkrone undervisningsrum”.
  4.  ”Hvordan man kan anvende Peergrade.io til at understøtte arbejdet med peer feedback på pædagoguddannelsen, herunder hvordan det kan bruges på den netbaserede uddannelse”.

Marianne Georgsen, UCN: Interaktion og deltagelse i det asynkrone onlinerum. Optagelse fra NNU-webinar 16.11.2021.

Maja Melballe Jensen og Jeanette Baagø, VIA University College: Aktiverende og engagerende asynkrone læringsmiljøer. Optagelse fra NNU-Webinar d. 16.11.2021.